تاور کرین و بالابر ساختمانی

شامل تهیه و تامین تاور کرین و بالابر های ساختمانی در اندازه ها و کاربرد های مختلف

تاور کرین

تاور کرین یا همان جرثقیل ساختمانی یکی از اصلی ترین تجهیزات ساختمانی است که به صورت گسترده برای بالا بردن اجسام سنگین استفاده می شود. تاور کرین ها در موارد زیادی از جمله سد سازی مصرف دارند.

این تجهیزات تا ارتفاع زیادی به بالا حرکت می کنند و خدمه این جرثقیل ها از آن ها برای بلند کردن فولاد و بتن های بزرگ، ژنراتورهای بزرگ و سایر مصالح ساختمانی استفاده می نمایند.

تاور کرین با زاویه 360 درجه کار می کند و پایه آن به صورت ثابت می باشد. پایه ثابت نقش اهرم را داشته و بالابر و اتاقک اصلی می تواند در زوایای مختلفی بچرخد و اشیا و اجسام سنگین را تا ارتفاع زیادی جابه جا نماید.

جرثقیل های برجی به عنوان یک اهرم عمل می کنند و از تعادل مناسبی جهت جابه جایی اجسام سنگین در ارتفاعات زیاد برخوردارند.

علت ثابت بودن و برقراری تعادل این دستگاه ها این است که پایه اصلی آن ها را در داخل زمین ( بتن) قرار می دهند و در صورت نیاز و متناسب با شرایط، از کمربندهای تعادلی مخصوصی از جلو و عقب جهت نگه داشتن و حفظ تعادل لازم استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که برای نصب تاور کرین بایستی از مهندسان و کارشناسان مربوطه استفاده نمایید تا دچار مشکل نشوید. نصب این دستگاه ها و استفاده از آن ها دارای برخی اصول و قواعد خاص می باشد که باید به متخصصان و مهندسان این زمینه محول شود.

بالابر ساختمانی

بالابر ساختمانی یکی از اصلی ترین تجهیزات ساختمانی است که برای جابه جایی اشیا در ساختمان ها و برج های بزرگ استفاده می شود.

بالابر ساختمانی یک اتاق متحرک می باشد که اشیا را جابه جا می کند و در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساخت و سازها از این سیستم استفاده می نمایند.

بالابر ساختمانی دارای اجزای مشخصی است که به صورت پیوسته و هماهنگ با یکدیگر کار کرده و می توانند در انتقال مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرند. این بالابرها یا آسانسورها به صورت عمودی توسط موتورهای الکتریکی و با کمک کابل های مخصوصی کار می کنند.

همچنین بالابر ساختمانی از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار هستند و بسیاری از آن ها دارای سیستم فرکانس دهی می باشند که در برابر سقوط یا آتش سوزی، هشدارهای لازم را به اپراتور مربوطه می دهند.

نصب و استفاده از تاورکرین ها و بالابر های ساختمانی نیازمند دانش و تخصص می‌باشد.
گروه ساختمانی و بازرگانی آگا، آماده انجام تمام خدمات نصب و نگهداری انواع تاورکرین ها و بالابر های ساختمانی می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با ما در تماس باشید.

پروژه ها

پروژه های گروه آگا در زمینه تاورکرین و بالابر ساختمانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره

با ما تماس بگیرید