مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت انواع ساختمان (آپارتمان، ویلا، برج و…)

مشارکت در ساخت توافق نامه ایست که موجب می‌شود دارنده زمین ملک خود را در اختیار سازنده قرار دهد و سازنده هزینه های تخریب و ساخت و عملیات اجرایی را بر عهده میگیرد و با توجه به ارزش زمین و هزینه های ساخت تقسیم واحد های ساخته شده بین طرفین صورت می‌گیرد.

مزایای مشارکت در ساخت

اگر زمینی دارید که قابلیت دریافت کاربری و ساخت و ساز را دارد؛ دو راه پیش روی شماست:

راه اول اینکه خودتان تمامی مراحل اداری و انجام پروژه را از دریافت مجوز تا دریافت پایان کار با تمامی هزینه ها و رفت و آمد های اداری، هزینه های نقشه کشی، مشکلات تامین مصالح و کارگر و غیره را متقبل شوید.
این روش از دردسر های زیادی برخوردار است و تنها چنانچه شما با تمام راه و چاه ها آشنا باشید می‌تواند به صرفه تر باشد.

راه دوم مشارکت در ساخت و عقد قرارداد با یک پیمانکار می‌باشد. در این روش شما زمین خود را در اختیار سازنده قرار می‌دهید و سازنده تمامی مراحل ساخت را تا دریافت پایان کار پروژه طی کرده و تمامی هزینه ها را متقبل می‌شود؛ در انتها تقسیم واحد های ساخته شده با توجه به قرارداد اولیه انجام می‌پذیرد.
در این روش خیال صاحب زمین از انجام کار راحت بوده و دغدغه ها و هزینه های ساخت و ساز را متحمل نمی‌شود؛ همچنین ممکن است صاحب زمین بودجه لازم برای تامین هزینه پروژه را نداشته باشد که می‌تواند از روش مشارکت در ساخت استفاده کند.

گروه ساختمانی و بازرگانی آگا با رزومه درخشان در زمینه انواع پروژه های مشارکت در ساخت، مفتخر به این است که رضایت تمامی کارفرمایان را حلب کرده است و در پروژه های خود از بهترین مهندسان، جدیدترین شیوه های مهندسی ساخت و ساز و با کیفیت ترین مصالح بهره می‌برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص مشارکت در ساخت، با ما در ارتباط باشید.

پروژه ها

پروژه های گروه آگا در زمینه مشارکت در ساخت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره

با ما تماس بگیرید