درب و پنجره آلومینیومی

تهیه، تامین و اجرای درب و پنجره های آلومینیومی، یو پی وی سی، نماهای شیشه ای، کرتین وال و… .

اولین نسل از درب و پنجره های غیر آهنی ،درب و پنجره آلومینیومی بودند. که بسیاری از ما، این نوع درب و پنجره ها را به خوبی به یاد داریم. نسبت به پنجره های آهنی از عایق مناسب تری برخوردار بودند و با تزریقش به بازار با استقبال بالایی از طرف مردم روبه روشدند.

یکی از تجهیزات مهم و اصلی در ساخت و ساز ، درب و پنجره است که به زیبا سازی و نمای ساختمان کمک شایانی میکند. این گروه از تجهیزات از تنوع بالایی برخوردار هستند و دامنه گسترده‌ای از انواع درب های آهنی، چوبی، آلومینیومی و یو پی وی سی را دارا می باشند.

انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل ترمال بریک و پروفیل های نرمال

سیستم درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک

با توجه به محل سکونت خود میتوانید از درب و پنجره آلومینیومی و ترمال بریک پیشرفته استفاده کنید. استفاده از نوارهای پلی آمید در درب و پنجره آلومینیومی، قابلیت عایق بودن آنها در برابر گرما را افزایش میدهد. استفاده از پنجره های ترمال بریک آلومینیومی، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میکند.

درب و پنجره های نرمال بریک

در قدیم برای ساخت درو پنجره از آلومینیوم استفاده میشد،امروزه در ساخت درو پنجره های نرمال بریک هم از همان آلومینیوم استفاده میشود. با این تفاوت که با کمی تغییرات از نظر زیبایی و بهبود کارایی، بهتر از نمونه های قدیمی شده اند. این پنجره ها تماما از جنس آلومینیوم میباشند و برای نصب آن به یراق خاصی نیاز نیست. برای نصب میتوان از یراق های موجود در بازار استفاده کرد.

مقایسه درب و پنجره آلومینیومی با UPVC

UPVC بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی است. این ویژگی باعث شده تا این نوع متریال از نگهداری کمتر و طول عمر طولانی تری برخوردار باشد. عمر مفید فریم های UPVC معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ سال است.
آلومینیوم نیز بسیار بادوام است. درب و پنجره های آلومینیومی با کیفیت میتوانند تا ۴۵ سال عمر کنند.
درب و پنجره آلومینیومی نسبت به UPVC از عایق کمتری برخوردار است. آلومینیوم به دلیل فلز بودن یک ماده بسیار رسانا، نسبت به گرما و حرارت است.
با روی کار آمدن یو پی وی سی ، آلومینیوم برای مدتی به شکل یک ماده ناکارآمد در زمینه بازده انرژی در مقابل UPVC به حساب می آمد. با رشد و پیشرفت فناوری طی دو دهه گذشته و با به کار گیری از تکنولوژی ترمال بریک، وضعیت عایق آلومینیوم بهبود بسیار خوبی پیدا کرده است.

نما های شیشه‌ای و مزایای استفاده از آنها

از دیگر المان های زیبا و مهم در نمای ساختمان میتوان به نما های شیشه‌ای اشاره کرد.

انتخاب درست جنس شیشه یکی از اصول و ارکان اجرایی نما های شیشه ای است و با توجه به موقعیت ساختمان، سلیقه و سایر عوامل تعیین میشود.

از جمله موارد دیگر در انتخاب درست شیشه که باید به آن توجه کرد، میزان مات یا شفاف بودن شیشه و اتصالات اطراف شیشه در نصب آن است.

از مزایای استفاده از شیشه در طراحی و نمای ساختمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
کنترل صدا
بهرمندی بیشتر از انرژی خورشیدی
امکان ایجاد تنوع در طرح و رنگ و هزینه کمتر

نصب و جا دادن درب و پنجره ها کار آسانی نیست. برای این کار باید از متخصص حرفه ای استفاده شود. امروزه درب و پنجره های آلومینیومی، UPVC و نماهای شیشه ای از محبوبیت و کارایی بالایی برخوردار هستند. دقت و نحوه نصب در و پنجره ها تاثیر زیادی بر بالا رفتن دوام، استحکام و زیبایی آن دارد. برای اینکه این کار به نحو احسنت انجام شود بهتر است از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.
گروه ساختمانی و بازرگانی آگا با ارائه خدمات درب و پنجره های آلومینیومی، UPVC و نماهای شیشه ای، امکان ایجاد ارتباط بین مشتریان و متخصصان حرفه ای در این زمینه فراهم کرده است.

پروژه ها

پروژه های گروه آگا در زمینه درب و پنجره های آلومینیومی، یو پی وی سی، نماهای شیشه ای، کرتین وال و… .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره

با ما تماس بگیرید